6 Ocak 2013 Pazar

Tarotçu Margarita ile röportaj !!!


                   Tekrar Merhaba,

                   Okuyucularımız adına Margarita'yı ikna edip, ocak ayı için burçları tarotla yorumlatmıştık ve gerçekten büyük ilgi görüp, kısa sürede en çok tıklanan başlık oldu. Margarita da bundan böyle sitemizin bir bireyi  ve artık her ay burç yorumlarına devam edecek Biz de bu durumdan yola çıkarak Margarita ile tarot hakkında bir röportaj gerçekleştirdik. İşte röportajımız:




Merhaba Margarita. Öncelikle tarot hakkında bizi kısa bir şekilde bilgilendirir misin?

Tarotun tarihi bilindiği üzere binlerce yıl öncesine kadar dayanır. Günümüzde kullanılan her bir tarot kartının üstündeki simgenin anlamı, geçmişte kullanılan tarot kartlarının kökeninden gelir. Her tarot yorumcusunun, tahta kutu içinde tutulması gereken, kendine ait bir tarot destesi olur. Tarot kağıtları sahibini tanır ve onun enerjisi ile beslenir. Herhangi başka biri bu desteyi kullanmaya kalktığında enerji dağılır ve deste sıradan bir kağıt yığınına dönüşür. Bu yüzden de tarotçular kendi destelerini kimseye elletmezler.

Peki herkes tarot bakabilir mi?

Tarot bakabilmek yüksek enerji, dikkat ve yoğun odaklanma gerektirir. Pek çok kişi bu yoğun konsantrasyonu sağlayamadığından tarot bakamaz. Ben dahi yıllardır bu işle uğraştığım halde, her ne kadar uygun ortam yaratsam da, yoğunlaşamadığım zamanlar oluyor. Aslında beni asıl etkileyen faktörün bakılacak kişinin enerjisini alıp alamamandan kaynaklı olduğuna inanıyorum.  

Tarot nasıl bakılır?              

Tarot falcısı yorum yapacağı kişiye iyice odaklandıktan sonra, her bir durum için özel olarak sıralayacağı kağıtları seçmeye başlar. Seçme işlemini yaparken, ellerini bir süre, ters şekilde yaydığı deste üzerinde gezdirir. İçinde bulunulan durumu hangi kart ifade etmeye uygunsa, zaten enerjisiyle sahibinin elini kendine doğru mıknatıs gibi çeker.

Ben kağıtları fal baktıran kişi seçiyor diye biliyordum. Öyle değil mi yani?

Ben bunu çok amatörce buluyorum. Falı baktıran kişinin bu kadar yüksek enerjisi varsa, gidip bir deste kağıt alsın ve evde kendi kendine baksın o zaman.

Sizce tarot olayı ne kadar etiktir?

Tarot bakmak veya baktırmak ne kadar etiktir hep tartışılır. Aslında bütün fallar için geçerli bir durum söz konusu. Ben şahsen, bunun, herkesin kendi özgür iradesine kalmış olduğunu düşünüyorum. Ben kimseye zorla, istem dışı ya da haberi olmadan tarot açmadım ve açmamda. Ben baktırmak istiyorum diyenlere bakıyorum sadece ve fal bitimi, sonuçta bunun bir fal olduğunu, evrenin kendine has sırları olduğunu ve kimsenin hiçbir şeyi tam olarak bilemeyeceğini, bu yüzden kendilerini fazla kaptırmamaları gerektiğini açıkça söylüyorum.

Tutan yorumlar oluyor mu?

Tarot açılan kişinin en başta geçmişinden bahsediyorum. Benim gördüğüm geçmiş, gerçekten kişinin geçmişiyle tutarlıysa, odaklanma sağlanmış demektir. Bu aşamadan sonra geleceği yorumlamaya çalışıyorum. Geçmiş tutmazsa ki başıma çok nadir geldi, seans orada son buluyor. Nadir de olsa gerçekten odaklanma sağlayamadığım kişiler var  ve bu kişilere nedense kimse bakamıyor, baksalar da gerçeklikten uzak sonuçlar çıkıyor. Bunun kişinin iradesiyle ilgili olduğunu düşünüyorum. Karşı tarafa o enerjiyi aktaramıyor. Belki inanmıyor, belki de başka bir şey ama olmadı mı olmuyor. Benim tarot zaman aralığım bazen istem dışı daha ileriye dönük olabiliyor. Yani 5 yıl sonraya kadar giden olaylar mevcut. Ama 6 aylık zaman diliminde pek çok kişi faydasını görüyor ve başına geldiğini, tedbirli olduğunu, başardığını, kavuştuğunu.. vs söylüyor.

Yani kartlar aracılığıyla geleceği görebiliyorsunuz.

Sanırım buna, 6.his yada enerji yoğunluğu demek daha doğru olur. Her ne kadar bu alanda çalışmalar yapsam ve gerçekleşen olaylara şahit olsam da, bunu söylemeye asla cüret edemem. Gelmiş ve geçmişteki bütün sırları evren kendi içinde saklar. Sadece önemsiz bulduklarını bizim önümüze atıyor olabilir. Hepsi bu!

Tarot açtığınız kişinin kader kartında ölüm çıkarsa ne yaparsınız?

Öncelikle kötü gördüğüm bir olayı karşı tarafa aktarmanın prensiplerimin arasında olmadığını belirteyim. Kaldı ki kaderde ölüm kartı açılmasının, kişinin yakın zamanda öleceğiyle hiçbir ilgisi yoktur. O ana kadar açılmış bütün kartlar bütün olarak yorumlanmalıdır. Ben pozitif düşünceye her zaman inandım. Karşı tarafa, ne kadar olumlu bakış açısı kazandırırsanız, o kişinin başarması o kadar mümkün kılınıyor.

Bu bilgileri bizimle paylaştığın için teşekkür ediyorum. Bundan böyle her ay burçları yorumlayacağının sözünü de aldık. Tekrar görüşmek üzere ...



Matmazel X

1 yorum:

  1. Acaba Margarita bize özel tarot açabilir mi? Özel mail ile ulaşma şansımız var mı:)
    teşekkürler...

    YanıtlaSil